«МАМІНА ШКОЛА» Ў ДЗІЦЯЧЫМ САДКУ
Слова «дзяцінства» перш за ўсё асацыіруецца са словам «сям’я». Пераважная большасць малышоў першыя тры гады выхоўваецца ў сям’і. Сямейнае выхаванне сапраўды з’яўляецца аптымальным для маленькага чалавека. Менавіта ў першыя гады жыцця фарміруецца асоба. Таму так важна спрыяць псіхічнаму і фізічнаму развіццю малыша, добраму эмацыйнаму самаадчуванню.
Для гэтага неабходна ахінуць немаўля любоўю, звяртаць вялікую ўвагу на ўзаемаадносіны паміж дарослымі членамі сям’і, сачыць за тым, што мы гаворым у прысутнасці дзетак і якім слоўнікавым запасам карыстаемся. Канешне, усе бацькі хочуць, каб іх малыш рос самым разумным і здаровым, каб меў зносіны з іншымі дзеткамі. Але як гэта зрабіць, калі малое — першанец і яшчэ не наведвае дзіцячы сад? Як зрабіць менш балючым працэс адаптацыі да дзіцячага садка?
Усё магчыма, калі запісацца ў «Маміну школу», якая дзейнічае ў дзіцячай дашкольнай установе сад-яслі №1 райцэнтра. «Маміна школа» аб’ядноўвае намаганні дашкольнай установы і сям’і з мэтай забеспячэння паўнавартаснага развіцця дзіцяці ад 1 года да 3 і ўзбагачэння выхаваўчага вопыту бацькоў.
Малышы, якім яшчэ трэба будзе рабіць свае першыя крокі ў дашкольнай установе, часта баяцца гэтага пераходу, бо прывыклі заўсёды быць побач з мамай, адчуваць яе клопат і ласку.
Заняткі ў гэтай незвычайнай школе адбываюцца два разы на тыдзень. У праграме – сэнсорнае выхаванне, пазнанне навакольнага свету, развіццё мовы, выяўленчае мастацтва, музычнае і фізічнае развіццё.
Наша мэта – дапамагчы малышу ўзаемадзейнічаць з іншымі дзеткамі, навучыцца гуляць разам з імі, дзяліцца цацкамі, слухаць, правільна рэагаваць на словы “можна” і “нельга”. Заняткі разам з бацькамі забяспечваюць малышу камфорт, даюць магчымасць праяўляць сябе, а мамам – авалодваць сакрэтамі педагагічнага падыходу ў выхаванні, задаць пытанні і абмяняцца вопытам выхавання.
Таццяна САВАСЦІЁНАК,
намеснік загадчыка
дзіцячага сада №1 г. Клічава.